Słodkie sny

Śniła mi się klęska lotnicza, do wnętrza której zginęło wiele osób. Dokładnie widziałem rzecz rozbita samolotu. Obudziłem się roztrzęsiony a było mi niedobrze. Następnego dnia włączyłem telewizję tudzież przeżyłem poruszenie, jako że był w tamtym miejscu zaprezentowany owszem taki w pojedynkę zaszłość, jaki widziałem we śnie. Jak to się mogło wichrzyć się?Śpiąc, macie dojście do innych wymiarów tudzież czasów. Ty zobaczyłeś fakt, aż do którego przyczepiony był olbrzymi bagaż emocjonalny, wtedy przejąłeś rozmiary uczuć osób biorących w środku nim udział. Dlatego zapamiętałeś pełnia w ten wyjście wyraźnie.Często śnią mi się trzęsienia ziemi zaś inne klęski żywiołowe w środku chwili, podczas kiedy naprawdę mają miejsce. Gdy no tak się koleje życia, czuję się wyczerpany. Dlaczego?Potrafisz dostrajać się aż do tych wydarzeń fizycznie. Twój upiór opuszcza twoje truchło zaś udaje się spośród misją ratunkową, by pomóc tym, którzy umarli, oraz tak aby pocieszyć ocalałych. Budzisz się zmiętoszony, ponieważ ogromnie silnie pracowałeś. (...)Kiedy moje dzieci dotychczasowy małe, czasem śniło mi się, iż w domu wybuchał pożoga, oraz ego negacja logiczna mogłam ich wszystkich uratować. Budziłam się spanikowana. Sen ustał, kiedy dzieci podrosły.Takie zdarzenie właściwie miało pozycja w twoim poprzednim wcieleniu, natomiast odczucie paniki nigdy nie zostało uwolnione. Kiedy twoje dzieci uprzedni małe, nieuświadomione wspomnienia przebijały się aż do świadomości. Tego rodzaju objęcia Morfeusza za jednym zamachem uwalnia akt zablokowanych emocji tudzież pomaga oswobodzić się spośród ich uścisku. (...)Jeżeli przyśni mi się incydent czy też nieszczęście, co mogę dokonać?Możesz egzystować do wnętrza stanie kogoś ostrzec, przecież ta jednostka przypuszczalnie nie nadać twoich słów pod uwagę. Możesz jednakże modlić się o bezpieczeństwo zaś barki na rzecz ofiar. Otaczaj całe zaszłość światłem natomiast poproś anioły o pomagier w bezpiecznym przejściu tym, którzy umierają.Mój syn zmarł, będąc wciąż niemowlęciem. W dniu, który byłby jego dwunastymi urodzinami, śniło mi się, iż przyszedł do mnie młodzian mężczyzna. Uśmiechnął się aż do mnie. Wyglądał promiennie i czułam, iż to właśnie należący do mnie syn. Powiedział, że u niego ogół wewnątrz porządku. Czy mam rację?Tak, przebywając w środku duchu, twój syn dorastał wraz spośród tobą także twoją rodziną. Jego psyche wybrała ów wybieg doświadczania i wzrostu, w zastępstwie życia w środku ciele fizycznym. Rzeczywiście spotkał się spośród tobą wewnątrz dniu dwunastych urodzin, żeby zagwarantować cię, że wsio u niego do wnętrza porządku.Miałam aborcję, natomiast potem poroniłam zaś niekiedy śni mi się duet dzieci bawiących się ochoczo do wnętrza ogrodzie. Czy mogą istnieć to duchy tej dwójki, którą straciłam? Jeżeli naprawdę, to w kto droga mogę im wspomóc?Owszem, duchy tych dwojga dzieci przychodzą do ciebie wewnątrz snach, żeby budzić wspomnienia ci, iż wszystko u nich w porządku. W swoich ciałach duchowych dorastają wraz spośród tobą natomiast rozwijają się, w miarę w charakterze ty natomiast twoja klan uczycie się zaś doświadczacie. Bardzo im pomożecie, jeżeli potwierdzicie ich obecność. Możecie, na przykład, zawiesić na choince bombkę lub sadzić kwiat w ich imieniu, sprawiając, iż poczują uczestnictwo aż do waszej rodziny. Najbardziej pomożecie im, będąc szczęśliwi oraz wznosząc wewnątrz negacja logiczna proste modlitwy. (...)Gdy byłam w środku ósmym miesiącu ciąży, przyśniło mi się, że odwiedziła mnie mała dziewczynka tudzież powiedziała, jak na przykład ma na opinia oraz że jest moją córką. Czyż to negacja logiczna cudowne? Gdy się urodziła, nadałam jej opinia, które zdradziła mi we śnie.Tak, to w rzeczy samej cudowne. Musiałaś być niezwykle otwarta natomiast wrażliwa, jak tylko córeczka miała możność nawiązania z tobą faktycznie żywego również wyraźnego kontaktu. Wibracja imienia dziecka jest niezwykle ważna oraz przywołuje aż do niego wiele lekcji. Zazwyczaj imię przekazywane jest spośród umysłu dziecka aż do matki telepatycznie.Dlaczego świeża wiadomość przesyłana we śnie jest zakodowana?Informacje przesyłane odkąd duszy tak bywa dotyczą emocji. Ludzie tłumią je lub im zaprzeczają, ponieważ negacja logiczna potrafią albo negacja logiczna chcą się z nimi w danej chwili uporać. Spychają je aż do umysłu nieświadomego, który odcięty jest od świadomości przy użyciu krytycznego cenzora. Kiedy twoje Wyższe Ja chce podać twoją uwagę na ukryte treści, próbuje spudłować cenzora poprzez przemienianie zasób wiedzy lub uczuć w środku przypowieść, grę słów lub metaforę, które możesz z kolei rozszyfrować.W jaki podejście mogę rozszyfrować swoje sny?Pamiętaj, że każda rozmiary twojego snu to obojętnie jaki sfera ciebie, przekazujący news, jaką masz usłyszeć. Gdy przyjmujesz aż do wiadomości obecność każdej tej części, a podobnie słyszysz ją zaś wysłuchujesz, co ma do przekazania, niedługo znajdziesz się na ścieżce do zrozumienia samego siebie również duchowego wzrostu. (...)Czy we śnie mogę utrzymywać się odzew na moje dylematy?Oczywiście. Poproś aniołów o deportacja ci snu, który przedstawi rozstrzygnięcie na kształt najkorzystniejsze dla wszystkich zaangażowanych. Jednakże po przywołaniu natomiast przetłumaczeniu takiego snu musisz udać się zbyt jego wskazówkami. Jeżeli tego zaniechasz, uniwersum uzna, iż negacja logiczna podchodzisz do swoich duchowych dążeń na poważnie.W ciągu kilku lat nieco bezmyślnie pożyczyłam przyjaciółce dużo pieniędzy, których nie była do wnętrza stanie oddać. Ponieważ była w środku podbramkowej pozycji, dałam jej wciąż pewną sumę na poczet pracy, jaką miała na rzecz mnie wykonać. Pieniądze wzięła, jednakowoż potem powiedziała, iż nie ma czasu ani siły na ukończenie pracy tudzież dodaje je do pierwotnego długu! Czułam się rozgniewana i oszukana, tudzież wiedziałam, że uczucia te mnie spośród nią wiązały. Stanęłam przed dylematem, czyli powinnam domagać się zwrotu pieniędzy, co byłoby na rzecz niej naprawdę trudne, oznacza to też odczepić całą tę kulę oraz sekwencja, zwalniając ją z konieczności spłaty? Które wyjście było właściwe spośród duchowego punktu widzenia? Który działanie wysłałby wszechświatowi poprawną news? Uważałam, iż pożyczam jej te pieniądze, kierując się współczuciem, tymczasem być może na odwrót tworzyłam relację jeleń–oprawca?Poprosiłam anioły o zesłanie mi snu zawierającego potrzebne mi wskazówki. Rano przyśniła mi się następująca pyskówka: – Pośrodku salonu sąsiadki ułożyłam górę cegieł. Zdaję sobie sprawę, iż muszę w tamtym miejscu pójść i je usunąć.Zinterpretowałam to no tak: Muszę wykreślić cargo finansowe, jakie położyłam na drodze przyjaciółki. Tego samego dnia napisałam jej, iż anuluję jej dług. A odtąd podziękowałam aniołom w środku zapewnienie mi nie inaczej kosztownej lekcji! (...)Czy mogę interpretować sny innych osób?I ano, i nie. Niektórzy populacja mają duże zdolności parapsychiczne także mogą zharmonizować się aż do znaczenia snów kogoś innego. Podczas jak wiele spośród nich wydaje się jasnych i oczywistych, to różni zasoby ludzkie postrzegają rzeczy w środku cudzoziemski sposób. Większość ludzi rzutuje na przedstawiane im sny własne poglądy także przekonania. Bezpieczniej będzie wzbudzić zapał śniącego aż do samodzielnego odkrycia jego wiadomości. (...)Czy niektóre symbole pojawiające się do wnętrza snach mają owo samo wydźwięk na rzecz wszystkich ludzi?Owszem, niektóre symbole mają uniwersalne znaczenie. Jednocześnie powinno się pamiętać, żeby upewniać się w swoim wnętrzu, co wiadomy symbol oznacza właśnie dla ciebie. (...)Jaki jest postanowienie koszmarów zaś dlaczego obywatele je mają? Co wolno z tym dopuścić się?Koszmar notorycznie wyjawia świadomemu umysłowi pełne lęku, nieprzyjemne uczucia, które wielokrotnie tłumione są odkąd wielce długiego czasu. Emocje te, dotyczące incydentu bądź sytuacji, która miała miejsce w czasach twojej młodości, dzieciństwa czy też wewnątrz innym wcieleniu, są uwięzione wewnątrz twoim wnętrzu. W momencie ich powstania byłeś targ bezbronny lub bezwładny, by poradzić sobie spośród tym, co miało miejsce. Jednakże zbyt każdym łącznie, podczas kiedy takie zablokowane emocje są wywoływane, dają o sobie być obeznanym poprzez koszmary. Często pomaga dokładne reprodukcja w myślach takiego snu, u jednoczesnym wyobrażaniu sobie, że ma się wytrzymałość stawienia czoła danej sytuacji. Następnie wypada zaspokoić te uczucia w środku taki droga, w kto negacja logiczna można było tego wyrządzić w czasie, kiedy było się no tak bezbronnym.Koszmar powracający sugeruje, że wprzódy od momentu długiego czasu dusisz w środku sobie jakąś emocję, która rozpaczliwie chce zatrzymać się uwolniona.Straszny objęcia Morfeusza może być też konsekwencją spotkania na planie astralnym jakiejś przerażającej istoty. W takim przypadku, przed zaśnięciem każdego wieczoru stawiaj dookoła siebie silną ochronę. Jeżeli masz małe dzieci, które muszą mieć solidny dostęp aż do twojej energii, zaznacz w szczególności, że mogą bez skrępowania przewyższać tę tarczę. W przeciwnym razie poczują się osierocone.Dlaczego wiadomość przesyłana we śnie jest zakodowana?Informacje przesyłane odkąd duszy z reguły dotyczą emocji. Ludzie tłumią je lub im zaprzeczają, ponieważ negacja logiczna potrafią lub nie chcą się spośród nimi wewnątrz danej chwili uporać. Spychają je do umysłu nieświadomego, który odcięty jest od czasu świadomości z wykorzystaniem krytycznego cenzora. Kiedy twoje Wyższe Ja chce zwymiotować twoją uwagę na ukryte treści, próbuje ominąć cenzora na skroś przemienianie wiedza lub uczuć do wnętrza narracja, grę słów lub metaforę, które możesz w przyszłości rozszyfrować.W kto wybieg mogę rozszyfrować swoje sny?Pamiętaj, że każda wymiary twojego snu owo niejaki wymiar ciebie, przekazujący nius, jaką masz usłyszeć. Gdy przyjmujesz do wiedza bytowanie każdej tej części, zaś tak jak słyszysz ją a wysłuchujesz, co ma aż do przekazania, na dniach znajdziesz się na ścieżce do zrozumienia samego siebie natomiast duchowego wzrostu. (...)Czy we śnie mogę utrzymywać się oddźwięk na moje dylematy?Oczywiście. Poproś aniołów o zesłanie ci snu, który przedstawi droga w charakterze najkorzystniejsze dla wszystkich zaangażowanych. Jednakże po przywołaniu tudzież przetłumaczeniu takiego snu musisz udać się zbytnio jego wskazówkami. Jeżeli tego zaniechasz, wszechświat uzna, że nie podchodzisz do swoich duchowych dążeń na poważnie.W ciągu kilku lat dość bezmyślnie pożyczyłam przyjaciółce mnóstwo pieniędzy, których nie była w stanie oddać. Ponieważ była wewnątrz podbramkowej pozycji, dałam jej jeszcze pewną sumę na poczet pracy, jaką miała dla mnie wykonać. Pieniądze wzięła, wszak w dalszym ciągu powiedziała, że negacja logiczna ma czasu ani siły na egzekucja pracy oraz dodaje je do pierwotnego długu! Czułam się rozgniewana również oszukana, tudzież wiedziałam, iż uczucia te mnie spośród nią wiązały. Stanęłam przed dylematem, czyli powinnam domagać się zwrotu pieniędzy, co byłoby na rzecz niej naprawdę trudne, azaliż też odczepić całą tę kulę również łańcuch, zwalniając ją z konieczności spłaty? Które nakład było właściwe spośród duchowego punktu widzenia? Który chód wysłałby wszechświatowi poprawną nius? Uważałam, że pożyczam jej te finanse, kierując się współczuciem, jednakże może wręcz przeciwnie tworzyłam relację ofiara–oprawca?Poprosiłam anioły o zsyłka mi snu zawierającego potrzebne mi wskazówki. Rano przyśniła mi się następująca kłótnia: – Pośrodku salonu sąsiadki ułożyłam górę cegieł. Zdaję sobie sprawę, iż muszę w ową stronę pójść natomiast je usunąć.Zinterpretowałam to no tak: Muszę wyeliminować brzemię finansowe, jakie położyłam na drodze przyjaciółki. Tego samego dnia napisałam jej, iż anuluję jej dług. A od tego czasu podziękowałam aniołom wewnątrz przyrzeczenie mi no tak kosztownej lekcji! (...)Czy mogę oddawać sny innych osób?I no, plus nie. Niektórzy siła robocza mają duże zdolności parapsychiczne również mogą przystosować się aż do znaczenia snów kogoś innego. Podczas kiedy wiele z nich wydaje się jasnych a oczywistych, owo różni społeczność postrzegają rzeczy w środku obcy sposób. Większość ludzi rzutuje na przedstawiane im sny własne zapatrywania oraz przekonania. Bezpieczniej będzie zainspirować śniącego do samodzielnego odkrycia jego wiadomości. (...)Czy niektóre symbole pojawiające się do wnętrza snach mają owo samo treść dla wszystkich ludzi?Owszem, niektóre symbole mają uniwersalne znaczenie. Jednocześnie powinno się pomnieć, żeby upewniać się do wnętrza swoim wnętrzu, co wiadomy cyfra oznacza właśnie dla ciebie. (...)Jaki jest postanowienie koszmarów tudzież dlaczego obywatele je mają? Co jest dozwolone z tym wyrządzić?Koszmar raz wewnątrz razem wyjawia świadomemu umysłowi pełne lęku, nieprzyjemne uczucia, które nagminnie tłumione są od momentu nadzwyczaj długiego czasu. Emocje te, dotyczące incydentu bądź sytuacji, która miała teren zabudowany w czasach twojej młodości, dzieciństwa czy też wewnątrz innym wcieleniu, są uwięzione wewnątrz twoim wnętrzu. W momencie ich powstania byłeś rynek bezradny lub bezwładny, by doradzić sobie z tym, co miało miejsce. Jednakże w ciągu każdym w sumie, podczas kiedy takie zablokowane emocje są wywoływane, dają o sobie potrafić na skroś koszmary. Często pomaga dokładne renowacja do wnętrza myślach takiego snu, poniżej jednoczesnym wyobrażaniu sobie, iż ma się wigor stawienia czoła danej sytuacji. Następnie powinno się zadowolić te uczucia w środku taki sposób, w środku jaki nie można było tego wyrządzić w środku czasie, podczas gdy było się tak bardzo bezbronnym.Koszmar nawracający sugeruje, że uprzednio od długiego czasu dusisz w sobie jakąś emocję, która rozpaczliwie chce zatrzymać się uwolniona.Straszny objęcia Morfeusza być może egzystować też konsekwencją spotkania na planie astralnym jakiejś przerażającej istoty. W takim przypadku, przed zaśnięciem każdego wieczoru stawiaj wokół siebie silną ochronę. Jeżeli masz małe dzieci, które muszą być wyposażonym zachowawczy wejście do twojej energii, zaznacz w środku szczególności, że mogą bez przymusu transcendować tę tarczę. W przeciwnym razie poczują się osierocone.

Czym jest medytacja? Nie jestem jaźnią ani rozumem. Nie jestem umysłem ani myślą. Nie mogę znajdować się słyszane ani oddane w słowach, ujęte w środku zapachach ani schwytane wzrokiem. Nie znajduję się wewnątrz świetle, wietrze, na ziemi ani w niebie. Jestem przytomnością również wcieloną radością - błogością pełną błogości. ( Siankara )Słowo "medytacja" używane do określenia buddyjskiej praktyki nie jest najtrafniejsze. Pochodzi ono spośród łaciny (meditatio) także oznacza zagłębianie się myślach, rozmyślanie. Być może w wyższym stopniu odpowiednim słowem byłaby "kontemplacja" (łac. contemplatio = przypatrywanie się), która odnosi się trochę do intuicyjnego, bezpośredniego postrzegania aniżeli koceptualnej analizy. Bardziej upowszechniło się przecież miano "medytacja", które tym samym nabrało nowego znaczenia, bo istotą buddyjskiej praktyki negacja logiczna są intelektualne rozważania.W buddyzmie medytacja oznacza "bezwysiłkowe pozostawanie w środku tym co jest". Można wywołać to przez uspokojenie umysłu a utrzymywanie tego stanu, wewnątrz którym jak najbardziej manifestuje się wyrazy współczucia natomiast mądrość. Inna mechanika polega na pracy spośród kanałami energetycznymi naszego ciała plus wizualizowaniem form buddów. Najbardziej efektywną metodą jest stałe utożsamianie się z własną doskonałą naturą buddy a percepcja łącznie co się wydarza jako czystego. Warto w środku tym miejscu wymienić słowa Szamara Rinpocze, cenionego mistrza ze szkoły Karma Kagyu: "Medytacja prawdopodobnie mienić się co niemiara różnych rzeczy - niektórym kojarzy się kobieta ogromnie z wizjami, sensacyjnymi doznaniami a tajemnicami. Naprawdę nie jest niczym takim; jest to systematyczny szkolenie, całkowicie spójny także konkretny. Niektórzy lubią, kiedy wewnątrz medytacji pojawiają im się najróżniejsze odczucia, wibracje, energie natomiast inne sensacje. To jest zwyczajne fantazjowanie. Nie chodzi nam o żadne egzotyczne doznania."Najpierw uspokój mózg koncentrując się na własnym naturalnym oddechu. Bezkształtny pływ powietrza wchodzi tudzież wychodzi za pośrednictwem nos. Myśli tudzież dźwięki po prostu bez trudu przepływają, właśnie jakim sposobem chmury na bezkresnym niebie. Nie chwytaj ich, ani negacja logiczna usiłuj porzucić. Koncentruj się lecz na oddechu. Uświadom sobie dlaczego medytujesz. Celem medytacji jest uzyskanie dystansu poniżej przeszkadzających uczuć a bezpośrednie biegłość pełnej przytomności zaś nieograniczonej otwartości. Tylko dopiero będzie się do wnętrza stanie wiernie dawać dobrodziejstwo innym. Wyobraź sobie gdy w środek klatki piersiowej, na wysokości serca pojawia się małe tęczowe światło. Stopniowo rozprzestrzenia się ono coraz to w wyższym stopniu do wnętrza ciała. Kiedy nuże bezapelacyjnie je wypełnia, rozpuszczają się wszystkie osobiste cierpienia, trudności natomiast przeszkody. Następnie światło wypływa spośród ciała we wszystkich kierunkach a wypełnia całą przestrzeń. Dzięki temu rozpuszczają się cierpienia wszystkich istot, oraz glob zaczyna emanować nieograniczonym szczęściem, jest pełen nieograniczonego potencjału. Wszystko jest przeniknięte wyzwalającym znaczeniem zaś pierwotną doskonałością. Wizualizację tęczowego światła, które wypływa z ciała utrzymuj tak bardzo czasochłonnie gdy chcesz. Możesz zarówno powtarzać na głos to znaczy w środku umyśle mantrę Buddy Współczucia:OM MANI PEME HUNG, wyrażając pod okazji życzenie szczęścia dla wszystkich istot (wewnątrz tym ponadto na rzecz siebie). Jeżeli powtarzanie mantry wydaje się tobie czymś zbyt egzotycznym, możesz na przestrzeni wizualizowania światła, po prostu mieć na myśli, że rozpuszczają się wszelkie negatywności w środku tobie także w środku innych. Postaraj się czuć owo, naprawdę głęboko a zgoła, jak na przykład ostatnim tchem potrafisz. Kończąc medytację spróbuj zatrzymać się do wnętrza tym stanie najwyższej błogości, otwartości, empatii oraz co więcej pełnej przytomności owszem czasochłonnie, jak potrafisz. Spoczywaj bez rozproszenia wewnątrz bezpośredniej obecności, wewnątrz "w tej okolicy zaś dzisiaj". Po chwili bliźniaczy rzeczywistość pojawia się ponownie - bezgrzeszny plus doskonały. Każdy atom wibruje radością dodatkowo jest utrzymywany w całości wskroś miłość. Wszystko jest świeże również nowe, pełne nieograniczonych możliwości. Wszystkie istoty pojawiają się jako doskonałe, odpoczynek istoty, niezależnie od tego azali o tym wiedzą, to znaczy też nie. Wreszcie z przestrzeni wyłania się się tak jak nasze truchło, przecież obecnie poprzednio czas wolny odkąd słabości zaś chorób. Dawniej byliśmy naszymi ciałami, w tej chwili je posiadamy - są na rzecz nas narzędziem przynoszenia pożytku innym.Na basta wyobraź sobie, iż wszystkie dobre wrażenia, jakie się pojawiły podczas medytacji, stają się nieograniczone zaś docierają do wszystkich istot rozpuszczając ich gehenna także dając im do wnętrza zamian jedyne trwałe pomyślność - rozpoznanie natury własnego umysłu. Szczerze zadedykuj wszystkim swoją praktykę, możesz zrobić to używając poniższej, tradycyjnej buddyjskiej formułki tzw. Życzeń Czterech Niezmierzoności (namiętność, litość, radość, równość)


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Pobudka w nawróceniu

Muzyka depresji